Bali Art Centre

19.52
Bali Art Centre - Werdhi Cultural Park is located in Jalan Nusa Indah Denpasar is one of the largest and most complex for cultural performance in Bali where the Bali Arts Rapid annually held at this place. Designed by Bali's leading architecture that is Ida Bagus Tugur, this place was designed based on temple architecture and architecture Palace in Bali. Basically Cultural Park is split by a river from east to west is divided into 4 complexes:
1. Sacred Complex includes Pura Beji Park, Selonding Bale, Bale Pepaosan etc.
2. The complex includes the Library Widya Kesuma calm
3. The complex includes a half crowded Mahudara Exhibition Hall, Building Crafts, Sculpture Studio, House of Arts and Wantilan.
4. The complex includes lively Open Stage Ardha Candra and closed Ksirarnawa Stage

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

15 comments

Write comments
17.11 delete

hmm, ini sih di utaranya kost saya.. hehe nice info..

Reply
avatar
05.56 delete

seni di bali aktiv sekali ya,, seperti apa seni di bali itu,, apa kah ada perbedaan dengan seni di daerah lain,, ???

Reply
avatar
11.08 delete

Bagus sekali . . .
Jadi pengen ke Bali lagi nee,

Salam : toko kaos dan jaket

Reply
avatar
09.45 delete

@Adis Production : Wah asik dong sob...kapan-kapan boleh main ke kostnya neyh...hehehe
@Musyari Aulia : Pada dasarnya seni di masing-masing daerah di Indonesia sama kayanya sob dan yang membedakan mungkin hanya dalam proses pengembangannya aja...
@Pairin : Hehehe...thanks atas kunjungan dan supportnya ... ditunggu kunjungannya ke Bali

Reply
avatar
11.06 delete

Bali emang maknyus. Kapan saya bisa ksono...???

Reply
avatar
06.05 delete

i want to go this place :( when i go to Bali i cant go to Bali Art Centre :(

Reply
avatar
09.27 delete

bali benar-benar cantik..
tempat yang menyenangkan..
ayo teman-teman semua bangga atas keindahan yang TUHAN berikan untuk indonesia



salam persahabatan
www.tips-bisnis-ptc.blogspot.com

Reply
avatar
13.34 delete

I've been hearing good reviews about this place. I will go here the moment I return to Bali.

Reply
avatar
17.43 delete

kapan ya bisa kesana :(
buat makan aja saya susah,,, hallah jadi curhat,,, haaa...

Reply
avatar
03.48 delete

I think he wanted to visit Bali.

http://acaiberry.blogspot.com

Reply
avatar
03.52 delete

if the holiday season of hectic, what with the ferry

http://acaiberry-s.blogspot.com

Reply
avatar
04.56 delete

I've never been there, it is amazing there.
Famous Tourism

Reply
avatar
09.17 delete

Nice Place Guys ... Check Original Balinese Articles in http://jagatbali.com/art/

Reply
avatar
23.21 delete

baru tau di bali ada tempat semenarik ini, info menarik nih :)

Reply
avatar
12.28 delete

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Reply
avatar